Blog - Strona główna

Narciarstwo biegowe, czyli jak schudnąć po ciąży zimą

To już ostatnie dni kalendarzowej jesieni. Chociaż od jakiegoś czasu słupki rtęci na termometrach wskazują temperaturę w okolicach zera, a w wielu miastach w Polsce spadł już pierwszy śnieg, oficjalnie zima zawita do nas 21 grudnia. To dobra wiadomość dla wszystkich, którzy kochają sporty zimowe. W dzisiejszym wpisie opowiemy o narciarstwie biegowym, które z roku na rok zyskuje coraz większą popularność. Biegówki są doskonałą opcją szczególnie dla młodych mam, które chciałyby wrócić do formy po ciąży.


Joga po ciąży – dlaczego warto?

Ciąża to niewątpliwie wspaniały czas w życiu każdej kobiety, jednak wiąże się także z wieloma zmianami, które zachodzą nie tylko w naszej psychice, ale także i w ciele. Poród jest dla naszego organizmu ogromnym wysiłkiem, który można porównać do przebiegnięcia maratonu. Nic dziwnego, że po takim przeżyciu kobieta czuje się wyczerpana i minie trochę czasu, zanim wróci do formy. Niektórym z nas odzyskanie figury sprzed ciąży przychodzi łatwiej, dla innych to wyjątkowo żmudny i długotrwały proces. Jednym ze sposobów na przyspieszenie powrotu do formy jest joga. Jakie są korzyści płynące z uprawiania jogi po ciąży?


Burley – przegląd dodatkowych akcesoriów do amerykańskich przyczepek

O przyczepce rowerowej amerykańskiego producenta Burley rozpisywaliśmy się już nieraz. Oczywiście istnieje kilka modeli do wyboru – od podstawowej przyczepki, tak zwanej pszczółki – lekkiej przyczepki służącej wyłącznie do przewożenia dzieci podczas jazdy rowerem, po bardziej rozbudowane modele, dzięki którym można uprawiać więcej aktywności. Do każdego z modeli Burley proponujemy dodatkowe akcesoria, które mogą jeszcze bardziej poprawić komfort korzystanie z przyczepek Burley. W niniejszym artykule zaprezentujemy kilka dodatków wartych uwagi.


Na rower, po ciąży

Pytanie: jak schudnąć po ciąży – zadaje sobie wiele młodych mam. Sposobów, na osiągnięcie celu jest wiele – my doradzamy trening zróżnicowany. Pisaliśmy już o tym, jakie ćwiczenia warto wykonywać po ciąży (w dużym skrócie: ćwiczenia angażujące mięśnie dna macicy), wspomnieliśmy także o zaletach biegania z wózkiem po ciąży. W niniejszym artykule będziemy chcieli zachęcić do kolejne formy aktywności, którą można wykonywać po ciąży z maluszkiem – jazdy na rowerze.


Ćwiczenia po ciąży, czyli jak wrócić szybko do formy

Ćwiczenia po ciąży, to bardzo ważny aspekt w życiu młodej mamy. W temacie powrotu do formy po ciąży, nie chodzi tylko o pozbycie się zbędnych kilogramów, czy też pozostałego brzuszka ciążowego. Chodzi przede wszystkim o zdrowie kobiety, w tym także o dobre samopoczucie. Brak ćwiczeń między innymi mięśni dna macicy i innych, może doprowadzić do problemów w przyszłości. Z kolei rozpoczęcie ćwiczeń po ciąży poprawi samopoczucie, co ważne – wzmocni mięśnie osłabione przez ciążę i poród i w efekcie pozwoli młodej mamie poczuć się po prostu dobrze, w krótkim czasie.


Jak wpajać dzieciom aktywność fizyczną?

Aktywność fizyczna jest bardzo ważna dla zdrowia i samopoczucia – zarówno u dziecka, jak i u rodzica. Dla dziecka jest to o tyle ważne, że aktywność wpływa mocno na prawidłowy rozwój. Dziecko, które jest aktywne, ma więcej energii, większy apetyt, lepszą koncentrację i lepsze wyniki w nauce. Jak widać, naprawdę warto zainteresować się aktywnością swoich dzieci. Co zrobić, aby wypracować w naszych dzieciach chęć do aktywności?


Weeride co pilot – na jesienne wycieczki rowerowe całą rodziną!

Weeride Co Pilot – to innowacyjny produkt na rynku transporterów dla dzieci. Jak każdy transporter- ma swoje wady i zalety. Weeride Co Pilot to bazowy model wśród rowerków doczepianych. Stanowi on jakby przedłużenie roweru dorosłej osoby. Jako że, Co Pilot jest bazowym produktem wśród transporterów Weeride, opierając się na nim, postaramy się w niniejszym artykule przybliżyć funkcje rowerka oraz zalety i wady korzystania z rowerka jesienną porą.

 

 

 

 


Recenzja wózka do biegania BOB Utility Stroller

Zamawiając go, bałem się, że pomimo dobrych opinii leśny teren po którym często biegam okaże się zbyt wymagający i maluch będzie narażony na zbyt duże wstrząsy.


Sposoby przewożenia dziecka podczas jazdy na rowerze

Nadchodząca jesień i nagła zmiana pogody, w wielu z nas już zaczęła powodować w narastający marazm i apatię. Większość z nas zapewne, najchętniej spędziłaby popołudnie z kocykiem i dobrą książką w ręce. Nie twierdzimy, że jest to zły sposób, jednak z drugiej strony do zimy jeszcze daleko, a póki pogoda na to pozwala, warto wykorzystać dzień w miarę możliwości w aktywny sposób. My jesienią preferujemy wycieczki rowerowe – jak jednak zorganizować wycieczkę rowerową, całą rodziną, z dzieckiem, które jest jeszcze za małe by samodzielnie jeździć na rowerze? W niniejszym artykule, pokrótce opiszemy kilka sposobów, na przewożenie dziecka lub dzieci na rowerze.


Ćwiczenia po ciąży – bieganie z wózkiem, wady i zalety

Bieganie, to jedna z najprostszych i najbardziej naturalnych dla nas form aktywności. Angażuje wszystkie mięśnie, pozwala na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej – ale to nie wszystko. Regularne bieganie chroni przed wieloma chorobami, np., przed zawałem, dodatkowo wzmacnia system odpornościowy, hartuje organizm, a także poprawia nastrój oraz oczywiście wygląd. Wymienione wyżej korzyści, to tylko część z całej długiej listy zalet, jakie daje regularnie bieganie. Zachodzi jednak pytanie, czy bieganie po ciąży jest równie łatwe co tradycyjny jogging? Kiedy można zacząć ćwiczyć lub biegać, i jak się do tego w ogóle przygotować?


O nas

Lubimy się ruszać, jeszcze bardziej lubimy to robić razem. 

Po raz pierwszy spotkaliśmy się z wózkami do biegania ponad 10 lat temu, będąc na studenckim wyjeździe w Stanach Zjednoczonych. Wtedy w Polsce bieganie nawet nie wchodziło do tzw. “main streamu”, a tam widok rodziców pchających swoje pociechy w wózkach na ogromnych kołach był czymś naturalnym.

Więcej...

Ostatnie
wpisy
Najczęściej
czytane
Chmura
tagów