Mama w formie

Jak wrócić do formy po ciąży? Praktyczne wskazówki

Pytanie zawarte w tytule zadaje sobie najprawdopodobniej każda (lub prawie każda) młoda mama. Po porodzie kobietom dochodzi więcej obowiązków związanych z opieką nad dzieckiem, w związku z czym brakuje czasu dla siebie. Niektóre mamy wierzą (niesłusznie!) że powinny jeść za dwoje, aby pokarm był bogaty w witaminy – w związku z czym kilogramów przybywa, zamiast ubywać. Co zrobić aby odzyskać wymarzoną figurę?


mama w formie

Jak zmotywować się do ćwiczeń po ciąży?

Po urodzeniu dziecka zapominamy o całym świecie, skupiając się tylko na opiece nad noworodkiem. Przychodzi jednak moment, w którym powinniśmy zacząć myśleć o sobie, a dokładniej, o powrocie do aktywności fizycznej. Wiele mam przed porodem przysięga sobie, że do ćwiczeń wróci jak najszybciej. O ile zdrowie nam na to pozwala, musimy trzymać się tego postanowienia. Nie zawsze jest jednak łatwo. Zmęczenie i ogólny brak motywacji sprawia, że po prostu nie chce się nam ćwiczyć. Przedstawiamy kilka sposobów na to, jak zmotywować się do ćwiczeń. Stosując się do tych zasad, zapomnimy o jakichkolwiek wymówkach.


O nas

Lubimy się ruszać, jeszcze bardziej lubimy to robić razem. 

Po raz pierwszy spotkaliśmy się z wózkami do biegania ponad 10 lat temu, będąc na studenckim wyjeździe w Stanach Zjednoczonych. Wtedy w Polsce bieganie nawet nie wchodziło do tzw. “main streamu”, a tam widok rodziców pchających swoje pociechy w wózkach na ogromnych kołach był czymś naturalnym.

Więcej...

Ostatnie
wpisy
Najczęściej
czytane
Chmura
tagów